donderdag 29 juli 2010

A small step for man, a giant leap for a non-blogger

Mijn eerste blogbericht is geboren! Het is allesbehalve een prematuur, het kan zelfs dat het, na een verlengd verblijf in de baarmoeder, wat te weinig zuurstof heeft gekregen met alle gevolgen van dien… Allez hoppeuh.

Een eerste blogbericht na een aanzienlijke draagtijd. Voor wie, voor wat? In eerste plaats voor mezelf, een blog als een soort tool om dagelijks te schrijven, een medium om op te kribbelen, krabbelen en te doodlen. Voor mij om te oefenen, voor u om te lezen. U, ja u, lieve, onbekende maar erg gewaardeerde lezer. Voor trouwe en ontrouwe lezers, ook voor overspelige lezers die er andere schrijvers op nahouden. Ik vraag geen exclusiviteit.

Een eerste bekentenis in onze schrijver –lezerrelatie: bloggen is vooralsnog geen evidentie voor mij. Gelooft u mij maar wanneer ik u zeg dat het schrijven van dit eerste blogbericht aanvoelde als het uitpersen van een extreem dikke drol. Maar nu is de kop eraf en het spreekwoordelijke darmkanaal terug vrij dus we zijn vertrokken. Waar naartoe? Geen flauw idee.

Bij deze bied ik u mijn virtuele shelter aan. U zult hier met, hopelijk, dagelijkse regelmaat gedachten, mijmeringen, observaties, brokjes audiovisueel materiaal, actualiteit en rariteiten kunnen terugvinden. Ik zal mijn uiterste best doen om u, naargelang de tijd die voorhanden is, te voorzien van lijvige blogberichten of met korte, prikkelende kortjes in vervoering te brengen.

Laat ons de nacht drinken, van de ochtend proeven, 1000 x verliefd worden en 1 x trouwen om dan te midden van de kalme chaos elkaar als schrijver en lezer terug te vinden.

Nog een prettige dag



Deze blog werd mede mogelijk gemaakt door: De burgemeester van Gent, Dirk D’hiet, Leonard Cohen, Wally, B.B. en De Karmapolitie

2 opmerkingen:

  1. zo ne wijze layout dadde gij ebt. allee, met die doorschijnende kollomekes en zo die afbeelding op den achtergrond.
    vree flashe ze maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsde voor het begin vant nieuwe schooljaar 15 blogberichten hebt, moogde Alternative Scriptwriting houden.

    Deal?

    BeantwoordenVerwijderen